Szeretettel köszöntjük honlapunkon!

Taányi Pál - Maglód város polgármestere

Szeretettel köszöntöm Önt Maglód Város hivatalos honlapján. Az itt található oldalakon közelebbi ismeretségbe kerülhet egy dinamikusan fejlődő, 12000 fős Budapest melletti településsel. Maglódot 1352 óta jegyzik lakott településként, amelynek neve a honfoglalás korában gyakori személynévből Maglót, Moglout  (jelentése termékeny) származik. Ez a termékenység határozza meg mind a mai napig az egykori  nagyközség - 2007. óta város - gazdasági, szellemi, kulturális életét, ennek köszönhető a helyi hagyományok gazdagsága és sokszínűsége.

A város földrajzi elhelyezkedése, kiváló közlekedési kapcsolatai, kertvárosias jellege, kiépített közműhálózata együttesen igen kedvező feltételeket biztosítanak a letelepedni szándékozó magánszemélyek és vállalkozások számára egyaránt. A helyi önkormányzat kiszámítható adópolitikával, átgondolt területfejlesztési koncepcióval támogatja az új beruházások létrehozását.

Bízom benne, hogy az internetes barangolás után kedvet kap egy valódi kirándulásra is, és a valóságban is meggyőződik az itteni emberek vendégszeretetéről, Maglód valódi értékeiről.

Tabányi Pál
       polgármester

Maglód térkép

szechenyi terv cimlapon feher

 

 

Sajnálattal tájékoztatjuk a tisztelt Érdeklődőket, hogy

AZ IDEI BÚCSÚ ELMARAD!

A Polgármesteri Hivatal

sem kereskedelmi, sem mutatványos tevékenységre

közterület-foglalási engedélyt NEM ad ki.

Tájékoztatjuk a tisztelt Betegeket, hogy dr. Szabó Ilona 2021. szeptember 27. (hétfő) és október 1. (péntek) között szabadságát tölti.

Sürgős esetben dr. Verasztó Mihály Ecseren, és dr. Tóth Éva Maglódon helyettesítenek, saját rendelési idejükben.

 

Maglódi Polgármesteri Hivatal

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Maglódi Polgármesteri Hivatal

pénzügyi ügyintéző(könyvelő)

munkakör betöltésére.

A pályázat teljes anyagát az alábbi linkre kattinva olvashatják:

 

Pénzügyi ügyintéző (könyvelő)

 

 

Tisztelt Lakosság, Partnerek!

Maglód Város Önkormányzata megbízásából a KASIB Mérnöki Manager Iroda Kft hozzálátott a Helyi Építési Szabályzat és a Településszerkezeti Tervének módosításához a 0171/10 hrsz.-ú telek és a 31. sz. főút nyomvonalának korrekciójára vonatkozóan. A módosítás tárgyalásos eljárásban folyik, a véleményezési tervdokumentációról a partnerségi egyeztetés szabályairól 4/2017.(III.20.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: Ör.) alapján partnerségi egyeztetést kezdeményez Önkormányzatunk.

A módosítási javaslat során egy új beépítésre szánt különleges területfelhasználási kategória bevezetése tervezett. A módosítással érintett ingatlan a tervezett közlekedéshálózati kapcsolatok helybiztosításának vonatkozásában is érintett, így a 31. sz. főút tervezett nyomvonalának és csomóponti helyének újra pozicionálása is történik. A módosítással érintett ingatlan területe városi szinten kiemelt fejlesztésre emelt, miután több szempontból is potenciális lehetőségeket hordoz magában városfejlesztési, mezőgazdasági, munkahely teremtési és vállalkozásfejlesztési szempontból egyaránt. A változtatási szándékunkkal szeretnénk elősegíteni az épített és természeti környezet minőségének javítását, a városi ranghoz méltó településközpont kialakítását, a közúti közlekedési hálózat biztonságosabbá tételét és a helyi gazdaságfejlesztés környezetének jelenkor elvárásaihoz történő igazítását.

 

Tájékoztatjuk a tisztelt Ügyfeleket, hogy

építéshatósági, településképi ügyekben, - telefonon és személyesen is –

kizárólag szerdánként, 15. 00- 17.00-ig 

fordulhatnak tájékoztatásért Rupp Zoltán főépítészhez

a Polgármesteri Hivatal 20. irodájában. (Tel: 29-326-217)

Megértésüket köszönjük!

 

 

Volánbusz Zrt. Forgalmi és Kereskedelmi Igazgatóság tájékoztatója:

Tájékoztatjuk Önöket, hogy társaságunk 2021. augusztus 20-tól az alábbi, településüket is érintő menetrend módosítás bevezetését tervezi.

Az eddigi 510 Budapest – 31-es út – Maglód – Gyömrő és 505 - 506 Budapest – Ecser – Maglód – Monor viszonylatok vonatkozásában – a Közlekedéstudományi Intézet Személyszállítási Közszolgáltatási Igazgatóságával egyeztetve – új vonalhálózatot és menetrendet vezetünk be.

A jelenleg alacsony kihasználtságú 506 Budapest, Rákoskeresztúr – Maglód autóbuszvonal délutáni Budapest irányú betétjáratai átalakításra kerülnek és az 505-ös autóbuszvonal menetrendjébe integrálva, meghosszabbított útvonalon Budapest, Örs vezér terétől Gyömrő, Harmónia uszodáig közlekednek 508-as számmal.

Maglódi Polgármesteri Hivatal

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Maglódi Polgármesteri Hivatal

műszaki ügyintéző

munkakör betöltésére.

Bővebb infomráció az alábbi linken:

Műszaki ügyintéző álláshirdetés

Kedves Betegeink! 

dr Csernus Zoltán m.b. rendelőintézet vezető főorvosa örömmel tájékoztatja Önöket, hogy 2021. AUGUSZTUS 2-án elkezdődött a gyömrői rendelőintézet „A” épületének régen várt felújítása. A kivitelezés előreláthatólag 6 hónapig tart majd.

A munkavégzés alatt a Szent István úti bejárat lezárásra kerül, a továbbra is működő „B” épület az Önkormányzat által kialakított új, strand felőli bejáraton keresztül lesz elérhető!

Az új – átmeneti - rendelési rend elérhető a rendelőintézet honlapján (www.gyomrorendelo.hu) továbbá, bővebb tájékoztatást, az alábbi linkekre kattintva is olvashatnak:

Tájékoztatás

Gyömrői Rendelőintézet átmeneti betegellátási rendje

Tervezett földszinti alaprajz A épület

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy Maglód településen a csomagolási hulladék elszállítása 2021. augusztus 3-án (kedden) maradéktalanul nem teljesült, így pótlására  2021. augusztus 4-én (szerdán) kerül sor.

Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük!

 

Tájékoztatjuk a tisztelt Ügyfeleket, hogy

a Pest Megyei Kormányhivatal Vecsési Járásának Maglódi Kirendeltségén

mind a Hatósági, mind pedig a Gyámügyi Osztály ügyfélfogadása

a korábban bevezetésre került védelmi intézkedések mellett

2021. május 25. napján újraindul.

Tisztelt Maglódiak!

A 3-as számú felnőtt háziorvosi körzet, a meglévő elérhetőségei mellett, új elérhetőséggel bővült.

Tel:                 29/324-421

Mobil:           70/420-6333

E-mail:          maglod3szkorzet@gmail.com

A vírushelyzet adta megnövekedett betegformagom miatt, ha nem sürgős esetről van szó, kérem használják az elektronikus levelezést.

A telefonok rendelési időben elérhetőek.

H         14.00-18.00

K           8.00-12.00

Sz          8.00-12.00

Cs, P   14.00-18.00

Tájékoztatjuk a tisztelt Betegeket, hogy a Maglód Újság legutóbbi számaiban dr. Babos Örs Levente telefonszáma tévesen jelent meg.

A helyes szám: 06 29-326-957

A tévedésért szíves elnézésüket kérjük!

Tisztelt Páciensek! 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Covid 19 járvány miatt a Városi Egészségügyi Központ központi telefonszáma olyan mértékben túlterhelt volt, hogy a biztonságos telefonos kapcsolat érdekében kizárólagos telefonszámokat biztosítottunk a háziorvosokhoz. 

Nyomatékosan kérjük Önöket, hogy a járványügyi helyzetre való tekintettel csak és kizárólag előzetes bejelentkezés után keressék fel személyesen háziorvosukat.

Recept igényt telefonon, vagy zárt borítékba helyezve a nevet, címet, TAJ számot, illetve a kért gyógyszerek nevét, az orvosuknak címezve a bejárat melletti postaládában is elhelyezhetik. Ezeket a recepteket a soron következő rendelésen felküldik a felhőbe és azt TAJ számukkal bármelyik gyógyszertárban kiválthatják. Egyéb kéréseiket is elhelyezhetik a postaládában.

Kérem, figyeljenek arra, hogy csak a lent felsorolt telefonszámokon érhetők el a háziorvosok.

Ezek a telefonszámok csak az új Városi Egészségügyi Központra vonatkoznak. Azoknak az orvosoknak, akik nem változtatták meg székhelyüket, a telefonszámuk a régi maradt. (Dr. Babos Örs Levente és Dr. Márton Éva)

 

I. körzet: dr. Simon József

Tel: 29/ 324-424                                                       

II. körzet: dr. Papp László körzete, akit dr. Tóth Andrea helyettesít 2020. december 1-ig. December 1-től dr. Farkas Lászólé a körzet.

Telefonszáma: 29/ 324-422                                                           

V. körzet: dr. Tóth Andrea (2020. november 1-től indul az ő körzete)

Tel: 29/ 324-426 

A fogorvosok és Dr. Únyi Zsuzsa belgyógyász főorvos továbbra is a központi számon keresztül érhető el (29-324-224) a régi mellékeikkel.                                                      

I. fogorvosi körzet: dr. Tóth Éva

Tel: 29/324-224/6 mellék

II. fogorvosi körzet: dr. Szabó Ilona

Tel: 29/324-224/7 mellék                                                

Dr. Únyi Zsuzsa belgyógyász főorvos Tel: 29/324-224/4 mellék

 
 

Lakossági és képviselői jelzések alapján az Önkormányzat 2020. szeptember 24-i ülésén megalkotta 13/2020.(IX.25.) önkormányzati rendeletét a vendéglátó üzletek éjszakai nyitvatartási rendjéről szóló 18/2010.(VIII.27.) Kt. rendelet módosításáról.

A főbb változások a következők:

  • az évi 12 alkalom helyett csupán 6 alkalommal lehet kérvényezni a vendéglátó hely éjszakai nyitva tartásának rendeletünktől eltérő külön engedélyezését,
  • az engedély kiadása minden különösebb mérlegelés nélkül megtagadható vendéglátóhely működését érintő sorozatos lakossági panaszok esetén, vagy járványveszély idején,
  • a benyújtást a rendezvényt megelőzően 45 nappal kell megtenni elektronikus úton,
  • a szomszédok ügyfélként szerepelnek az eljárásban, ezzel összhangban a kérelem teljes eljárásban bírálható el,
  • az első fokú eljárásban az ügyintézési határidő 60 nap helyett 10 nap,
  • az eljárás illetékköteles.

Nem változott, hogy a vendéglátóhelyek hétfő, kedd, szerda, csütörtök, valamint vasárnap 22:00 órától másnap 06:00 óráig, pénteken és szombaton 24:00 órától másnap 06:00 óráig kötelesek zárva tartani, ettől csak a fentiek szerinti külön engedély birtokában térhetnek el.

A rendelkezések 2020. október elsejétől hatályosak.

A rendelet a honlapunkon (www.maglod.hu) vagy Nemzeti Jogszabálytár oldalán (www.njt.hu) megtekinthető.

dr. Takács Béla sk.

aljegyző”

Tisztelt Maglódi Lakosok!

A koronavírus terjedésének csökkentése érdekében a polgármester a kihelyezett tüdőszűrést előre nem látható ideig elhalasztja!

Tüdőszűrést beutalóval, előjegyzett időpontban az alábbi helyszínen végeznek:

Budapest, Kőbányai út 45. 

Telefon: 06-1-433-3478

https://bajcsy.hu/tudoszuro-allomas/

Tisztelt Adózóink!

Az egyes adótörvények módosításáról szóló 2020. évi CXVIII. törvény (továbbiakban Módtv.) rendelkezéseinek hatálybalépését követően – 2021. január 1-jétől – a gépjárműadóval kapcsolatos teljes körű hatósági ügyintézést az állami adóhatóság (NAV) látja el.

A 2021. január 1-jétől kezdődő időszakra járó adót az állami adó- és vámhatóság számlájára kell megfizetni, a NAV határozata szerint, melyet minden érintett adózó részére ez év elején készít el az állami adóhatóság. A gépjárműadó első részletét 2021. április 15-éig, a második részletet 2021. szeptember 15-éig kell megfizetni a NAV tájékoztatása alapján a 10032000-01079160 számú NAV Belföldi gépjárműadó bevételi elnevezésű számlára.

 

Tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy az engedély nélkül létesített és üzemeltetett kutak vonatkozásában meghosszabbodott az engedélyezési határidő, mely alapján az engedély nélkül létesített kutak vízjogi fennmaradási, illetve vízjogi üzemeltetési engedélyezésére 2023. december 31-ig van lehetőség.

Szünetel a személyes ügyfélfogadás
az Önkormányzatnál és a Polgármesteri Hivatalban

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. november 16-ától határozatlan időre szünetel a személyes ügyfélfogadás az Önkormányzatnál és a Polgármesteri Hivatalban.

Tájékoztató

a SARS-CoV-2 koronavírus-világjárvány miatti alkalmazandó egyes

helyi és központi szabályokról

A 484/2020. (XI.10.) Korm. rendelet (továbbiakban Korm. rendelet) alapján a következő főbb szabályok léptek életbe 2020. 11.11-én 00 órától

Tájékoztatjuk a tisztelt Lakosságot, hogy a jövőben a

Cdc Network Hungary Kft.
(2365. Inárcs, Erdősor u. 15/a.)

foglalkozik a maglódi közvilágítás meghibásodásokkal.

Lakossági bejelentéseiket az alábbi, közvetlen email címen tudják megtenni:

maglodkozvil@cdcnet.hu

 

    

Kérjük a tisztelt lakosságot, hogy valóban csak indokolt esetben keressék fel az ügyeletet, lehetőség szerint előre, telefonos egyeztetéssel.

- Náthás, lázas, köhögős beteg, vagy, aki az elmúlt 14 napban külföldön járt, vagy kontaktusba került  potenciális Korona Vírus fertőzöttel, vagy hordozóval NE JÖJJÖN AZ ÜGYELETRE, SEM A HÁZIORVOSI RENDELŐBE!!! Telefonon konzultáljon a  háziorvosával, vagy hívja a zöld számot: 06 80 277 455, 06 80 277 456

- Amennyiben hirtelen kezdődő magas láza SZÁRAZ köhögése, légszomja kezdődött, ügyeleti időben természetesen szívesen segítünk, de szimpla nátha,  torokfájás és láz, ami amúgy sem ügyeleti kompetencia, tekintettel a kialakult helyzetre nem igényel ügyeletes orvosi ellátást.

- Légúti panaszos beteg csak fulladás, nehézlégzés esetén igényel azonnali ügyeletet.

Sebészi maszk használata minden légúti panaszosnak ajánlott, nem csak önmaga, de a környezetében lévők védelmében is.

A rendelő várójában egyszerre csak egy beteg tartózkodhat (kivétel kiskorúak vagy gyámság alatt lévők), légúti panaszos beteg (ha mégis életveszélyben érzi magát), csak kikérdezés után léphet be a váróba, kizárólag maszkban!

- Kérjük, fokozottan tartsák be a higiéniás szabályokat! (helyes kézmosás, rendszeres kézfertőtlenítés) és a vírus távoltartására, terjedésének megakadályozására vonatkozó előírásokat.

A fenti intézkedések a járvány terjedésének visszaszorítását szolgálják!

 

Köszönettel:             

Rescue Med Kft. 

Elektronikus Fizetési Szolgáltatás tájékoztató

 

Tisztelt Adózóink!

Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.

Tisztelt Sportvállalkozó/Tisztelt Adózó!

Nyilvántartásom adatait, valamint a hatályos törvényi rendelkezéseket megvizsgálva megállapítottuk, hogy tevékenységi köre megfelel a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény (továbbiakban: Htv.) 52. § (52) bekezdés szerinti sportvállalkozásnak.

A Htv. 52. § 52. bekezdése alapján sportvállalkozásnak minősül a vállalkozás, amennyiben a sportról szóló törvény szerinti sportvállalkozó, és főtevékenységeként sporttevékenységet [TEÁOR ’08 93.1] végző, és az adóévben indult mindazon sportág sportszövetsége által kiírt, szervezett, rendezett vagy engedélyezett versenyrendszerben, amely sportágban versenyző játékjogának használati jogával rendelkezik.

FONTOS!

A REGISZTRÁCIÓT ÉS AZ ÉTKEZÉSEK MEGRENDELÉSÉT MINDEN SZÜLŐNEK EL KELL VÉGEZNI,

függetlenül attól, hogy a gyermek ingyenesen étkezik (jövedelem alapján, nagycsaládos kedvezmény alapján, tartós beteg, vagy egy családtag tartós beteg, rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesül, nevelésbe vett gyermek), vagy fizet az étkeztetésért.

Felhívjuk a figyelmet,

hogy a szolgáltató az E-Menzában regisztrált és megrendelt étkezések adagszámát veszi figyelembe és a megrendelés alapján szállítja ki az ételt.

Amennyiben az étkezés megrendelése nem történik meg, úgy januárban az intézményekben nem biztosított a gyermek ellátása!

Kedves Szülők!


A bölcsődében és az óvodákban 2020. januárjától egy új menzakártya rendszer segíti az intézményi étkeztetést. (Ez a rendszer az általános iskolában már bevezetésre került.)


Az új menzakártya rendszer lényege, hogy a szülők egy internetes felületen intézhetik gyermekük számára az étkezések megrendelését és lemondását, megnézhetik a korábbi rendeléseket és számlákat.
A rendszer elérhetősége: https://maglod.e-menza.hu

Az erről szóló bővebb tájékoztató az alábbi linre kattintva olvasható:

Tájékoztató az új óvodai/bölcsődei E-Menza rendszerről

Az Agrárminisztérium és a NÉBIH kampányt indított a méhpusztulásos esetek felderítésére, mivel tapasztalataik szerint az elmúlt években a méhpusztulási esetek töredékéről tájékoztatták a hatóságokat.

A méhelhullási esetek hatékony és szakszerű kivizsgálása érdekében az Agrárminisztérium kéri, hogy a méhészek haladéktalanul jelentsék az eseteket a NÉBIH Zöld Számán (06-80/263-244).

A gyors bejelentés kiemelten fontos annak érdekében, hogy a szakemberek megtehessék a szükséges intézkedéseket a méhek védelme érdekében.

További releváns infomráicót a NÉBIH tematikus weboldalán találhatnak:

https://portal.nebih.gov.hu/-/a-nebih-zoldszaman-jelenthetoek-a-mehpusztulasi-esetek

 

 

 

A Pest Megyei Kormányhivatal Monori Járási Hivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztálya PE-09/ÉÁO/851-3/2020. számú határozatával Gyömrő, Bajcsy-Zs. u. 102. alatti ingatlanon található nyúlós költésrothadással fertőzött méhészet körül legalább 5 km-es sugarú kör által határolt területre, ezen körön belül az érintett települések, azaz

Gyömrő, Maglód, Mende, Péteri és Üllőközségek teljes területén

2020. július 24. napjától kezdődően mézelő méhek nyúlós költésrothadása fertőző betegség miatt

községi zárlatot rendel el.

Az online elérhető Önkormányzati Hivatali Portál nemcsak magánszemélyeknek, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a mindennapjait. Az e-ügyintézési felületen keresztül az ország bármelyik pontjáról, gyorsan és kényelmesen intézhetők az önkormányzati ügyek. Az elektronikus ügyintézést választók így nemcsak a sorban állás miatti bosszankodástól kímélik meg magukat, hanem támogatják a papírmentes és környezetkímélő ügyintézést is.

Egy új vállalkozás elindítása, vagy egy meglévő adminisztrációs feladatainak teljesítése mellett nehéz a rohanó hétköznapok során még az önkormányzati hivatalt is útba ejteni. Szerencsére manapság erre már nincs feltétlenül szükség, hiszen van olyan digitális tér, amelyre belépve egyre több helyi hivatali ügy elintézhető. Az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül lakossági, ipari, kereskedelmi, szociális ügyek sora indítható és egyszerűen nyomon követhető.

Házasságkötés, gyermekszületés, építkezés, autóvásárlás, vállalkozásindítás, mind-mind fontos és örömteli, ugyanakkor kétségtelenül hivatalos ügyintézéssel is járó események. Januártól már minden magyarországi településen, így nálunk is elérhető az Önkormányzati Hivatali Portál szolgáltatás, amelyen keresztül online, akár a saját nappalinkból is kényelmesen és gyorsan intézhetők az önkormányzati hivatali ügyek a hét minden napján. Így életünk kisebb-nagyobb eseményei és azok adminisztrációs feladatai is sokkal könnyebbé válnak.

Évente számos hivatalos ügyben keressük fel a helyi önkormányzatot, a hivatali látogatások száma pedig tovább nő életünk nagy pillanatainál. Anyakönyvi kivonat kiállítása, gépjármű- és építményadó bejelentés, szociális támogatási kérelem benyújtása, szálláshely nyilvántartásba vétel, iparűzési adó bevallás és még sorolhatnánk azon tevékenységeket, melyek általánosan a személyes ügyintézések közé tartoznak és automatikusan a hosszú sorban állás jut róla eszünkbe. Ez a kép azonban 2019-től teljesen megváltozik, mert az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül már egyre több ügyet elektronikusan is intézhetünk, amikor időnk engedi, akár a vasárnapi ebéd után is.

Tisztelt Sertéstartók!

Az Országos Főállatorvos 3/2018. sz. határozatában foglaltak szerint monori, vecsési és nagykátai járás településeinek területe afrikai sertéspestis szempontjából magas illetve közepes kockázatúnak minősül. A hazai és a szomszédos országok járványhelyzetének romlása miatt fokozott figyelmet kell fordítani arra, hogy a vírus ne terjedjen át a házi sertés állományokra.

Hazánkban ezidáig csak vaddisznóban került megállapításra a betegség, de a megállapítás helyszínei egyre közelednek térségünk felé és a környező országok járványhelyzetét látva, ott sem sikerült a házi sertésekre történő terjedést megakadályozni, mindezekért szükséges újabb járványügyi intézkedéseket tenni.

Az illetékességi területen minden sertéstartót tájékoztatni kell az aktuális járványhelyzetről a sertéstartótól elvárható járványvédelemről, szükség szerinti intézkedésről.

Éppen ezért kiemelten fontos, hogy fel legyenek derítve mindazon sertéstartók, akik tevékenységükkel nincsenek regisztrálva az állategészségügyi hatóság nyilvántartásaiban, mert ennek hiányában a sertéstartó kizárja magát az esetleges állami támogatásból.

Felhívjuk a település lakosainak figyelmét, hogy a közzétételt követő 14 napon belül még lehetőségük van jogkövetkezmények nélkül bejelenteni a Pest Megyei Korányhivatal Monori Járási Hivatala Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztályához az eddig nem regisztrált sertéstartást.

 

Az alábbi linken egy tájékoztató olvasható a sertéstartók számára:

Jó sertéstartási gyakorlat

 

A Pest Megyei Kormányhivatal Vecsési Járási hivatala az afrikai sertéspestis megelőző, tájékoztatási kampánya részeként az alábbiak szerint szeretne tájékoztatást nyújtani, segíteni a sertéstartóknak:

Az afrikai sertéspestisnek Magyarországon való első megjelenése óta kizárólag vaddisznókban jelentették a kórt. Azon külföldi országokban, ahol a sertéstartók megfelelő járványvédelmi biztonsága nem elég magas, ott a házi sertés állományok fertőződése is megjelent.
Fentiek miatt nagyon fontos, hogy a hazai állattartók minden információval rendelkezzenek a jó sertéstartási gyakorlatról és meg tudják előzni a betegség átterjedését a házi sertésállományukra.

További releváns információt az afrikai sertéspestisről és a betegség elleni küzdelemről a NÉBIH tematikus weboldalán találhatnak:
http://portal.nebih.gov.hu/hu/afrikai-sertespestis

Pest megyei információk a következő címen kérhetők: elelmiszer@pest.gov.hu
Járásunk vonatkozásában a Monori Járási Hivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztálya a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező állategészségügyi hatóság.

Tisztelt Adózók!

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.), valamint a 451/2016 (XII.29.) kormányrendelet célul tűzte ki az elektronikus ügyintézés széleskörű elterjesztését, egyebek között az eljárások gyorsítása és az adminisztratív terhek csökkentése, a lakosság számára a korszerűbb és hatékonyabb közszolgáltatások nyújtása érdekében.

Törvényi kötelezettségének eleget téve önkormányzatunknál is megteremtésre kerültek az elektronikus ügyintézés alapvető feltételei azáltal, hogy a 2017-es évtől kezdődően helyi iparűzési adóbevallásukat az érintettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal rendszerén keresztül is benyújthatják, továbbá, hogy a 2018 január 1-jétől a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által bevezetésre került Önkormányzati Hivatali Portál keretében intézhetik ügyeiket a maglódi illetékességű ügyfelek. (A portál elérhetősége: https://ohp.asp.lgov.hu/ )

Maglód Város önkormányzata a közbiztonság erősítése érdekében mobil telefont vásárolt a helyi rendőrörs számára.

Ha közrendet zavaró vagy büncselekményre utaló cselekményt tapaszal hívja az alábbi számot:

06-20-9507534

 

A mobiltelefont a 17-i közmeghallgatás alkalmával adta át a járási kapitánynak Tabányi Pál polgármester. Az önkormányzat célja a szolgálatban lévő járőrők azonnali elérhetőségével a lakosság biztonságérzetének fokozása és a büncselekmények azonnali felderítésének elősegítése.

A képviselőtestület köztéri kamerarendszer létesítésére pályázatot nyújt be a Belügyminisztériumhoz a büncselekmények visszaszorítása érdekében, ezzel is segíteni kívánja a helyi rendőrség munkáját.

 

 

 

Elvira - MÁV menetrend    VOLÁN menetrend    BKV menetrend   Helyi busz menetrend   Williams TV és Rádió   Maglód város Önkormányzatának hivatalos Facebook oldala

 

Látogatóink száma: - Ma: 167 | - Tegnap: 198 | - Ezen a héten: 365 | - Ebben a hónapban: 4787 | - Összesen: 419194

78 vendég és 0 tag van jelen

RizVN Login