Szeretettel köszöntjük honlapunkon!

Taányi Pál - Maglód város polgármestere

Szeretettel köszöntöm Önt Maglód Város hivatalos honlapján. Az itt található oldalakon közelebbi ismeretségbe kerülhet egy dinamikusan fejlődő, 12000 fős Budapest melletti településsel. Maglódot 1352 óta jegyzik lakott településként, amelynek neve a honfoglalás korában gyakori személynévből Maglót, Moglout  (jelentése termékeny) származik. Ez a termékenység határozza meg mind a mai napig az egykori  nagyközség - 2007. óta város - gazdasági, szellemi, kulturális életét, ennek köszönhető a helyi hagyományok gazdagsága és sokszínűsége.

A város földrajzi elhelyezkedése, kiváló közlekedési kapcsolatai, kertvárosias jellege, kiépített közműhálózata együttesen igen kedvező feltételeket biztosítanak a letelepedni szándékozó magánszemélyek és vállalkozások számára egyaránt. A helyi önkormányzat kiszámítható adópolitikával, átgondolt területfejlesztési koncepcióval támogatja az új beruházások létrehozását.

Bízom benne, hogy az internetes barangolás után kedvet kap egy valódi kirándulásra is, és a valóságban is meggyőződik az itteni emberek vendégszeretetéről, Maglód valódi értékeiről.

Tabányi Pál
       polgármester

Maglód térkép

szechenyi terv cimlapon feher

 

 

Tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy az engedély nélkül létesített és üzemeltetett kutak vonatkozásában meghosszabbodott az engedélyezési határidő, mely alapján az engedély nélkül létesített kutak vízjogi fennmaradási, illetve vízjogi üzemeltetési engedélyezésére 2023. december 31-ig van lehetőség.

 

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. február 3-tól építéshatósági ügyekben új kolléganőnkhöz, Ballo Tímeához fordulhatnak tájékoztatásért a Polgármesteri Hivatal 20. irodájában.

Telefonszáma: (29) 326-217

email: ballo.timea@maglod.hu

 

 

 

 

 

Ezúton értesítjük a lakosságot, hogy településünk területén földi úton történő szúnyoggyérítés kerül elvégzésre, miután  a légi úton történő szúnyogírtást az EU-s szabályozások 2020-tól nem teszik lehetővé.

A kezelés pontos időpontja:

2020. július 2. napján, napnyugta utáni órákban, 21.00 órától.

Rossz idő esetén a védekezés 2020. július 3., 4., napokon, ugyanebben az időben kerül elvégzésre.

Alkalmazott készítmény: Deltasect Plus 1,2 ULV szúnyogirtó szer.

A készítmény a kijuttatott csekély mennyiségben (0,6 liter/hektár) kizárólag az érzékenyebb rovarokat pusztítja el, melegvérű állatokra, emberre nem veszélyes, hatóanyaga néhány óra alatt lebomlik.

A lakosság részére javasolt intézkedések, amelyeket mindenképpen szíveskedjenek betartani:

Tájékoztatjuk a tisztelt Betegeket, hogy Dr. Simon József rendelési ideje az alábbiak szerint változik:

cím: 2234 Maglód, Rákóczi u. 7. 

Hétfőtől csütörtökig: 11.00-15.00

Péntek: 10.00-14.00

Az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről (IV.) szóló 48/2020. (III. 19.) Korm. rendelet alapján az alábbi tájékoztatást adom:

-        veszélyhelyzet idején a lakosság ellátása céljából végzett üzleten kívüli kereskedelmi tevékenység bejelentés és nyilvántartásba vétel nélkül folytatható a vendéglátó üzlettel, illetve napi fogyasztási cikket értékesítő üzlettel kötött szerződés alapján. Ezt a tevékenységet az ott meghatározott feltétellel a vendéglátó üzlet, illetve a napi fogyasztási cikket értékesítő üzlet is folytathatja.

-        a lakosság ellátása céljából végzett csomagküldő kereskedelem bejelentés és nyilvántartásba vétel nélkül folytatható,

-        nem bejelentett és nem nyilvántartott üzleten kívüli kereskedelmi tevékenység során termékbemutatási célból vásárlók részére utazás és rendezvény nem szervezhető,

 

-        üzleten kívüli kereskedelmi tevékenység során élelmiszer is forgalmazható,

-        bejelentés és nyilvántartás nélkül végzett kereskedelmi tevékenység során kizárólag napi fogyasztási cikk és vendéglátó tevékenység keretében értékesített termék forgalmazható.

2020. március 23.

 Margruber János jegyző nevében és megbízásából:

                                                                                       Dr. Takács Béla aljegyző sk.

                                                                                                         

 

Tájékoztatjuk a tisztelt Lakosságot, hogy a

2. számú körzet háziorvosi feladatait

további intézkedésig

Dr. Udvari Balázs és

Dr. Csikós András

látják el. 

Értesítjük a tisztelt Betegeket, hogy a Sudhoff Bt. Maglód, Rákóczi u. 7. szám alatti gyerekrendelő telefonszáma és e-mail címe megváltozott.

Az új elérhetőségek:

email: sudhoffdr@gmail.com

Tel: +36 1 211-2911

 

 

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a koronavírus járvány megelőzése és minimalizálása érdekében

2020. március 13-ától (péntektől)
minden Ügyfélszolgálati irodánkban és Ügyfélkapcsolati pontunkon
határozatlan időre szünetel az ügyfélfogadás!


Kérjük ügyintézésére az elektronikus vagy telefonos elérhetőségeinket válasszák!

ELÉRHETŐSÉGEINK:
Postacím: 2700 Cegléd, Kút utca 5.
tel.: 53/500-152, 53/500-153
ugyfelszolgalat@dtkh.hu
www.dtkh.hu
Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatjuk a tisztelt Lakosságot, hogy 

a koronavírus járvány terjedésének csökkentése érdekében

a polgármester a kihelyezett tüdőszűrést előre nem látható ideig elhalasztja.

Tüdőszűrést beutalóval, előjegyzett időpontban az alábbi helyeken továbbra is végeznek:

Budapest, Kőbányai út 45. T: 06/1/433-3478

Törökbálint, Munkácsi M. u. 70. T: 06/23/511-570

TÁJÉKOZTATÁS ÜZLETEK,

VENDÉGLÁTÓ HELYEK NYITVATARTÁSÁRÓL

Ezúton értesítjük a vendéglátó üzleteket, hogy az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve a következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről (III.) szóló 46/2020. (III. 16.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) 1. §-a értelmében a vendéglátó üzletben 15.00 óra után 6.00 óráig az ott foglalkoztatottak kivételével tilos tartózkodni. Ezen időtartam alatt az élelmiszer elvitelre történő megrendelése és átvétele, valamint a vételár megfizetése céljából és időtartamára korlátozottan megengedett a tartózkodás.

Szintén tilos tartózkodni – az ott foglalkoztatottak kivételével – l5.00 óra után 06.00 óráig a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény 2. § 27. pontja szerinti üzletben (a továbbiakban: üzlet).

A Kormányrendelet értelmében elrendelt nyitvatartás-módosítást külön bejelenteni a Jegyzőnek nem szükséges sem a vendéglátó helyiségek, sem a kereskedelmi üzletek tekintetében.

A nyitvatartás-módosítás nem vonatkozik az élelmiszert, az illatszert, a drogériai terméket, a háztartási tisztítószert, a vegyi árut és a higiéniai papírterméket árusító üzletekre, gyógyszertárakra, a gyógyászati segédeszközt árusító boltokra, az üzemanyag-töltőállomásokra és a dohányboltokra.

2020. március 17.

                                                                                              Dr. Takács Béla

                                                                                              aljegyző sk.

Elektronikus Fizetési Szolgáltatás tájékoztató

 

Tisztelt Adózóink!

Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.

Tájékoztatjuk a tisztelt Lakosságot, hogy

a vészhelyzet miatt,

a mai naptól,

a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a gazdálkodók számára ügyeleti nyitvatartást biztosít a monori (2200 Monor, Deák Ferenc utca 10.) irodában.

 

Maglód Város Önkormányzata

                           

a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Maglód Város Önkormányzata

háziorvos

munkakör betöltésére.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. március 20.

Értesítjük a tisztelt Lakosságot, hogy 2020. március 18-tól, szerdától, az iskolai buszjáratok nem közlekednek, helyette a lakossági járat nyári menetrend szerint közlekedik, és áll a maglódi lakosság rendelkezésére.

Megértésüket köszönjük!

 

Tisztelt Sportvállalkozó/Tisztelt Adózó!

Nyilvántartásom adatait, valamint a hatályos törvényi rendelkezéseket megvizsgálva megállapítottuk, hogy tevékenységi köre megfelel a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény (továbbiakban: Htv.) 52. § (52) bekezdés szerinti sportvállalkozásnak.

A Htv. 52. § 52. bekezdése alapján sportvállalkozásnak minősül a vállalkozás, amennyiben a sportról szóló törvény szerinti sportvállalkozó, és főtevékenységeként sporttevékenységet [TEÁOR ’08 93.1] végző, és az adóévben indult mindazon sportág sportszövetsége által kiírt, szervezett, rendezett vagy engedélyezett versenyrendszerben, amely sportágban versenyző játékjogának használati jogával rendelkezik.

Értesítés

 

Ezúton tájékoztatjuk tisztelt betegeinket, hogy a kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel a fogászati alapellátás visszavonásig szünetel.

Rendelési időben csak akut beavatkozásokat áll módunkban elvégezni, melyekhez minden esetben időpont egyeztetés szükséges. E nélkül nem áll módunkban fogadni Önöket.

 

    

Kérjük a tisztelt lakosságot, hogy valóban csak indokolt esetben keressék fel az ügyeletet, lehetőség szerint előre, telefonos egyeztetéssel.

- Náthás, lázas, köhögős beteg, vagy, aki az elmúlt 14 napban külföldön járt, vagy kontaktusba került  potenciális Korona Vírus fertőzöttel, vagy hordozóval NE JÖJJÖN AZ ÜGYELETRE, SEM A HÁZIORVOSI RENDELŐBE!!! Telefonon konzultáljon a  háziorvosával, vagy hívja a zöld számot: 06 80 277 455, 06 80 277 456

- Amennyiben hirtelen kezdődő magas láza SZÁRAZ köhögése, légszomja kezdődött, ügyeleti időben természetesen szívesen segítünk, de szimpla nátha,  torokfájás és láz, ami amúgy sem ügyeleti kompetencia, tekintettel a kialakult helyzetre nem igényel ügyeletes orvosi ellátást.

- Légúti panaszos beteg csak fulladás, nehézlégzés esetén igényel azonnali ügyeletet.

Sebészi maszk használata minden légúti panaszosnak ajánlott, nem csak önmaga, de a környezetében lévők védelmében is.

A rendelő várójában egyszerre csak egy beteg tartózkodhat (kivétel kiskorúak vagy gyámság alatt lévők), légúti panaszos beteg (ha mégis életveszélyben érzi magát), csak kikérdezés után léphet be a váróba, kizárólag maszkban!

- Kérjük, fokozottan tartsák be a higiéniás szabályokat! (helyes kézmosás, rendszeres kézfertőtlenítés) és a vírus távoltartására, terjedésének megakadályozására vonatkozó előírásokat.

A fenti intézkedések a járvány terjedésének visszaszorítását szolgálják!

 

Köszönettel:             

Rescue Med Kft. 

Tisztelt maglódi lakosok!

 

 Tekintettel a korona vírus által kialakult járványügyi helyzetre, a védőnői tanácsadás és családlátogatás szünetel.

A védőnői tanácsadóban naponta 8-16 óráig telefonos védőnői ügyelet elérhető ezen a számon: 06-29/ 327-393.

 

Amennyiben változás történik az eljárási rendben, tájékoztatjuk a lakosságot.

Megkérjük a kedves szülőket, hogy a közösség egészsége védelmében tartsák be a fokozott higiénés szabályokat, illetve kerüljék a csoportos találkozási lehetőségeket. ( pl.: játszótér, bevásárló központ, ringató- foglalkozások, játszóház, babatorna, baba-mama jóga, szülésre felkészítő tanfolyam stb.)

Kérjük, hogy a médiában az operatív törzs által közölt rendelkezéseket tartsák be, mivel ezen utasítások célja a fertőzés továbbterjedésének a megelőzését szolgálja.

Remélhetőleg a lakosság fegyelmezett hozzáállása lerövidítheti a vírus terjedését.

Ebben a helyzetben óriási jelentősége van az egyéni felelősségnek.

Tisztelettel: a maglódi védőnők

FONTOS!

A REGISZTRÁCIÓT ÉS AZ ÉTKEZÉSEK MEGRENDELÉSÉT MINDEN SZÜLŐNEK EL KELL VÉGEZNI,

függetlenül attól, hogy a gyermek ingyenesen étkezik (jövedelem alapján, nagycsaládos kedvezmény alapján, tartós beteg, vagy egy családtag tartós beteg, rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesül, nevelésbe vett gyermek), vagy fizet az étkeztetésért.

Felhívjuk a figyelmet,

hogy a szolgáltató az E-Menzában regisztrált és megrendelt étkezések adagszámát veszi figyelembe és a megrendelés alapján szállítja ki az ételt.

Amennyiben az étkezés megrendelése nem történik meg, úgy januárban az intézményekben nem biztosított a gyermek ellátása!

Kedves Szülők!


A bölcsődében és az óvodákban 2020. januárjától egy új menzakártya rendszer segíti az intézményi étkeztetést. (Ez a rendszer az általános iskolában már bevezetésre került.)


Az új menzakártya rendszer lényege, hogy a szülők egy internetes felületen intézhetik gyermekük számára az étkezések megrendelését és lemondását, megnézhetik a korábbi rendeléseket és számlákat.
A rendszer elérhetősége: https://maglod.e-menza.hu

Az erről szóló bővebb tájékoztató az alábbi linre kattintva olvasható:

Tájékoztató az új óvodai/bölcsődei E-Menza rendszerről

Az Agrárminisztérium és a NÉBIH kampányt indított a méhpusztulásos esetek felderítésére, mivel tapasztalataik szerint az elmúlt években a méhpusztulási esetek töredékéről tájékoztatták a hatóságokat.

A méhelhullási esetek hatékony és szakszerű kivizsgálása érdekében az Agrárminisztérium kéri, hogy a méhészek haladéktalanul jelentsék az eseteket a NÉBIH Zöld Számán (06-80/263-244).

A gyors bejelentés kiemelten fontos annak érdekében, hogy a szakemberek megtehessék a szükséges intézkedéseket a méhek védelme érdekében.

További releváns infomráicót a NÉBIH tematikus weboldalán találhatnak:

https://portal.nebih.gov.hu/-/a-nebih-zoldszaman-jelenthetoek-a-mehpusztulasi-esetek

 

 

 

Az online elérhető Önkormányzati Hivatali Portál nemcsak magánszemélyeknek, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a mindennapjait. Az e-ügyintézési felületen keresztül az ország bármelyik pontjáról, gyorsan és kényelmesen intézhetők az önkormányzati ügyek. Az elektronikus ügyintézést választók így nemcsak a sorban állás miatti bosszankodástól kímélik meg magukat, hanem támogatják a papírmentes és környezetkímélő ügyintézést is.

Egy új vállalkozás elindítása, vagy egy meglévő adminisztrációs feladatainak teljesítése mellett nehéz a rohanó hétköznapok során még az önkormányzati hivatalt is útba ejteni. Szerencsére manapság erre már nincs feltétlenül szükség, hiszen van olyan digitális tér, amelyre belépve egyre több helyi hivatali ügy elintézhető. Az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül lakossági, ipari, kereskedelmi, szociális ügyek sora indítható és egyszerűen nyomon követhető.

Házasságkötés, gyermekszületés, építkezés, autóvásárlás, vállalkozásindítás, mind-mind fontos és örömteli, ugyanakkor kétségtelenül hivatalos ügyintézéssel is járó események. Januártól már minden magyarországi településen, így nálunk is elérhető az Önkormányzati Hivatali Portál szolgáltatás, amelyen keresztül online, akár a saját nappalinkból is kényelmesen és gyorsan intézhetők az önkormányzati hivatali ügyek a hét minden napján. Így életünk kisebb-nagyobb eseményei és azok adminisztrációs feladatai is sokkal könnyebbé válnak.

Évente számos hivatalos ügyben keressük fel a helyi önkormányzatot, a hivatali látogatások száma pedig tovább nő életünk nagy pillanatainál. Anyakönyvi kivonat kiállítása, gépjármű- és építményadó bejelentés, szociális támogatási kérelem benyújtása, szálláshely nyilvántartásba vétel, iparűzési adó bevallás és még sorolhatnánk azon tevékenységeket, melyek általánosan a személyes ügyintézések közé tartoznak és automatikusan a hosszú sorban állás jut róla eszünkbe. Ez a kép azonban 2019-től teljesen megváltozik, mert az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül már egyre több ügyet elektronikusan is intézhetünk, amikor időnk engedi, akár a vasárnapi ebéd után is.

Tisztelt Sertéstartók!

Az Országos Főállatorvos 3/2018. sz. határozatában foglaltak szerint monori, vecsési és nagykátai járás településeinek területe afrikai sertéspestis szempontjából magas illetve közepes kockázatúnak minősül. A hazai és a szomszédos országok járványhelyzetének romlása miatt fokozott figyelmet kell fordítani arra, hogy a vírus ne terjedjen át a házi sertés állományokra.

Hazánkban ezidáig csak vaddisznóban került megállapításra a betegség, de a megállapítás helyszínei egyre közelednek térségünk felé és a környező országok járványhelyzetét látva, ott sem sikerült a házi sertésekre történő terjedést megakadályozni, mindezekért szükséges újabb járványügyi intézkedéseket tenni.

Az illetékességi területen minden sertéstartót tájékoztatni kell az aktuális járványhelyzetről a sertéstartótól elvárható járványvédelemről, szükség szerinti intézkedésről.

Éppen ezért kiemelten fontos, hogy fel legyenek derítve mindazon sertéstartók, akik tevékenységükkel nincsenek regisztrálva az állategészségügyi hatóság nyilvántartásaiban, mert ennek hiányában a sertéstartó kizárja magát az esetleges állami támogatásból.

Felhívjuk a település lakosainak figyelmét, hogy a közzétételt követő 14 napon belül még lehetőségük van jogkövetkezmények nélkül bejelenteni a Pest Megyei Korányhivatal Monori Járási Hivatala Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztályához az eddig nem regisztrált sertéstartást.

 

Az alábbi linken egy tájékoztató olvasható a sertéstartók számára:

Jó sertéstartási gyakorlat

 

A Pest Megyei Kormányhivatal Vecsési Járási hivatala az afrikai sertéspestis megelőző, tájékoztatási kampánya részeként az alábbiak szerint szeretne tájékoztatást nyújtani, segíteni a sertéstartóknak:

Az afrikai sertéspestisnek Magyarországon való első megjelenése óta kizárólag vaddisznókban jelentették a kórt. Azon külföldi országokban, ahol a sertéstartók megfelelő járványvédelmi biztonsága nem elég magas, ott a házi sertés állományok fertőződése is megjelent.
Fentiek miatt nagyon fontos, hogy a hazai állattartók minden információval rendelkezzenek a jó sertéstartási gyakorlatról és meg tudják előzni a betegség átterjedését a házi sertésállományukra.

További releváns információt az afrikai sertéspestisről és a betegség elleni küzdelemről a NÉBIH tematikus weboldalán találhatnak:
http://portal.nebih.gov.hu/hu/afrikai-sertespestis

Pest megyei információk a következő címen kérhetők: elelmiszer@pest.gov.hu
Járásunk vonatkozásában a Monori Járási Hivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztálya a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező állategészségügyi hatóság.

Tisztelt Adózók!

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.), valamint a 451/2016 (XII.29.) kormányrendelet célul tűzte ki az elektronikus ügyintézés széleskörű elterjesztését, egyebek között az eljárások gyorsítása és az adminisztratív terhek csökkentése, a lakosság számára a korszerűbb és hatékonyabb közszolgáltatások nyújtása érdekében.

Törvényi kötelezettségének eleget téve önkormányzatunknál is megteremtésre kerültek az elektronikus ügyintézés alapvető feltételei azáltal, hogy a 2017-es évtől kezdődően helyi iparűzési adóbevallásukat az érintettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal rendszerén keresztül is benyújthatják, továbbá, hogy a 2018 január 1-jétől a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által bevezetésre került Önkormányzati Hivatali Portál keretében intézhetik ügyeiket a maglódi illetékességű ügyfelek. (A portál elérhetősége: https://ohp.asp.lgov.hu/ )

A Pest Megyei Kormányhivatal Vecsési Járási Hivatala tájékoztatja a tisztelt Ügyfeleit, hogy ügyfélkapu regisztrációval bővült a Maglódi Kirendeltségen intézhető ügykörök száma.

 

A Pest Megyei Kormányhivatal Vecsési Járási Hivatala tájékoztatja a tisztelt Ügyfeleket, hogy Maglód város tekintetében lakcímigazolvány kiállítási kérelmüket a jövőben kizárólag a Vecsési Járási Hivatal Kormányablakában, valamint Okmányirodájában adhatják le.

Bővebb információt az alábbi linkre kattintva olvashatnak:

Lakcímigazolvány kiállítással kapcsolatos tájékoztató

Maglód Város önkormányzata a közbiztonság erősítése érdekében mobil telefont vásárolt a helyi rendőrörs számára.

Ha közrendet zavaró vagy büncselekményre utaló cselekményt tapaszal hívja az alábbi számot:

06-20-9507534

 

A mobiltelefont a 17-i közmeghallgatás alkalmával adta át a járási kapitánynak Tabányi Pál polgármester. Az önkormányzat célja a szolgálatban lévő járőrők azonnali elérhetőségével a lakosság biztonságérzetének fokozása és a büncselekmények azonnali felderítésének elősegítése.

A képviselőtestület köztéri kamerarendszer létesítésére pályázatot nyújt be a Belügyminisztériumhoz a büncselekmények visszaszorítása érdekében, ezzel is segíteni kívánja a helyi rendőrség munkáját.

 

 

 

2020 Július
Ke Sze Cs Szo Va
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Elvira - MÁV menetrend    VOLÁN menetrend    BKV menetrend   Helyi busz menetrend   Williams TV és Rádió   Maglód város Önkormányzatának hivatalos Facebook oldala

 

Látogatóink száma: - Ma: 68 | - Tegnap: 105 | - Ezen a héten: 1005 | - Ebben a hónapban: 1806 | - Összesen: 342002

38 vendég és 0 tag van jelen

RizVN Login