Ügyfélfogadási rend átmeneti változása és nyári igazgatási szünet

TÁJÉKOZTATÓ

az ügyfélfogadási rend átmeneti változásáról,
és a nyári igazgatási szünetről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal belső festési munkálatai miatt ügyfélfogadási rendünk átmenetileg az alábbiak szerint változik:

  • 2018. július 20. (péntek) 08:00–12:00             helyett      2018. július 19. (csütörtök) 08:00–12:00
  • 2018. augusztus 6. (hétfő) 13:00–16:00          helyett      2018. augusztus 7. (kedd) 13:00–16:00

 

Tájékoztatom továbbá a Tisztelt Ügyfeleket, hogy Maglód Város Önkormányzat Képviselő-testülete a 6/2018.(IV.23.) önkormányzati rendeletével

 

2018. július 23-ától – 2018. augusztus 3-áig

nyári igazgatási szünetet

rendelt el a Polgármesteri Hivatalban.

 

Az igazgatási szünet alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart, ügyfélfogadás nem lesz.

A kérelmeket Tisztelt Ügyfeleink postai vagy elektronikus úton juttathatják el a Polgármesteri Hivatalhoz.

halaszthatatlan ügyek (halálesetek anyakönyvezése) intézésére az alábbi beosztásban és időbeni ütemezésben telefonos ügyeletet tartunk:

 

Dátum: Ügycsoport: Ügyintéző: Telefonszáma:
2018. július 23‑27. anyakönyvi igazgatás
(haláleset anyakönyvezése)
Papp Márta 06-20-389-3470
2018. július 30. ‑ 2018. augusztus 3. Potocska Györgyné 06-20-326-0950

Az igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap: 2018. augusztus 7. (kedd)

Megértésüket köszönjük.

Maglód, 2018. július 13.

 

Margruber János jegyző

RizVN Login